„Rūtos“ naujausi gaminiai pristatyti parodoje Vokietijoje

Sausio 27–30 d. saldainių fabriko „Rūta“ delegacija jau penktąjį kartą dalyvavo didžiausioje pasaulyje tarptautinėje konditerijos ir užkandžių parodoje ISM, vykusioje nacionaliniame parodų centre „Koelnmesse“, Kelne, Vokietijoje. Saldainių fabrikas „Rūta“ šioje parodoje pristatė lankytojams savo produkciją – nuo visų pamėgtų ir gerai žinomų gaminių iki saldžių, išskirtinio skonio naujienų.
 
Šiemet pagrindinis dėmesys pristatant produkciją parodos lankytojams koncentruotas į vaisių, riešutų ir sėklų linijos „Greenz“ gaminius bei šokoladus, išsiskiriančius puikiai derančiu tarpusavyje šokolado ir įvairių priedų skoniu. 

Parodos lankytojams pristatyti šokoladai su nepriekaištingai parinktais pagardais: kanapių sėklomis ir braškėmis, moliūgų sėklomis ir vyšniomis, apelsinų žievelėmis ir sausainių gabalėliais, karamele ir migdolais, aviečių gabalėliais ir liofilizuotomis mėlynėmis. Svečius stebino ir šokoladai su išskirtiniais deriniais: rožių žiedlapiais, žiedadulkėmis, citrina ir žaliąją arbata, goji uogomis, aitriosiomis paprikomis, rožiniais pipirais, levandų žiedais, paprikomis ir alyvuogėmis ir kt. 

Didžiausio lankytojų susidomėjimo ir teigiamų atsiliepimų sulaukė „Greenz“ linijos gaminiai, kurie pagaminti be glitimo, pridėtinio cukraus, tinka vegetarams bei veganams. Lankytojus stebino puikus skonis, taip pat gausus kiekis įvairių organizmui naudingų vitaminų bei mineralų šios linijos gaminiuose. „Ne tik skanu, bet ir naudinga!“, – kalbėjo parodos lankytojai, paragavę „Greenz“ užkandžių. 

Taip pat parodos lankytojų dėmesį traukė ir kėlė nemažą susidomėjimą originali „Rūtos“ foto sienelė, kviečianti įsiamžinti besimaudant šokolado pursluose, kurie dar pagardinti įvairiais vaisiais ir uogomis.
 
Organizatorių duomenimis, per keturias parodos dienas sulaukta daugiau nei 38 tūkst. lankytojų iš daugiau nei 140 šalių. Savo produkciją čia pristatyti susirinko 1661 įmonių atstovai iš viso pasaulio. Dalyvavimas didžiulėje parodoje suteikia puikias galimybes ne tik pristatyti savo gaminius,  pademonstruoti pasauliui lietuviškas šokolado tradicijas ir skonius, bet ir pasisemti idėjų, apžvelgti naujausias šokolado tendencijas ir madas, taip pat  užmegzti naudingų verslo kontaktų, kurie pasitarnaus plėtojant verslą užsienio rinkose.

 

Leave a comment
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.