Saldainių fabrikas „Rūta“ ir Lietuvos moksleivių krepšinio lyga (LIDL-MKL) pratęsė bendradarbiavimo sutartį, kuria siekiama toliau skatinti ir plėtoti moksleivių krepšinį Lietuvoje. Tai jau antri metai, kai „Rūta“ prisideda prie lygos organizuojamų krepšinio turnyrų rėmimo.
Pratęsta partnerystė suteikia moksleiviams daugiau galimybių dalyvauti aukšto lygio varžybose, kuriose jie gali parodyti savo įgūdžius ir tobulėti krepšinio aikštelėje. LIDL-MKL yra didžiausia krepšinio lyga Lietuvoje, vienijanti šimtus komandų ir tūkstančius jaunųjų žaidėjų. „Rūtos“ parama prisidės prie lygos augimo ir tobulėjimo, kad kuo daugiau vaikų ir jaunimo galėtų ugdyti savo įgūdžius, kurie vėliau atsispindės garsinant Lietuvos vardą tarptautinėse arenose.
O gardūs, aukštos kokybės ir unikalių skonių „Rūtos“ saldumynai, tikimasi, padės jauniesiems sportininkams ne tik atstatyti jėgas po intensyvių varžybų ar treniruočių, bet ir nudžiugins, suteiks energijos ir motyvacijos siekti tikslų. „Tiek sportas, tiek menas visada buvo „Rūtos“ istorijos dalis. Smagu, kai pavyksta prisidėti prie jaunosios kartos paskatinimo eiti pirmyn ir siekti gerų rezultatų“, – sako UAB „Rūta“ direktorė Rūta Gilaitienė.
Spalio pirmosiomis savaitėmis startuosiantis 2024–2025 metų „LIDL–MKL“ sezonas tradiciškai bus masiškiausias tarp visų Lietuvos lygų ir sudarys šalies krepšinio pagrindą. Lyga apjungs net 27 čempionatus, kuriuose varžysis kone 500 komandų, atstovausiančių daugiau nei pusšimčiui sporto mokyklų. Iki pat birželio vidurio besitęsiančiose įvairių amžiaus grupių pirmenybėse įvyks daugiau nei 4 000 rungtynių, kuriose varžysis bene septyni tūkstančiai moksleivių.
Pratęstas „Rūtos“ ir LIDL-MKL bendradarbiavimas – investicija į Lietuvos sporto ateitį. Tikimasi, kad ši draugystė ne tik padės jauniesiems talentams augti ir tobulėti, bet ir prisidės prie stipresnės bei sveikesnės visuomenės kūrimo.